Erhverhvsrengøring

Vi tilbyder professionel erhvervsrengøring i København og omegn.
Læs mere her


Trappevask

Vi tilbyder professionel trappevask i København og omegn.
Læs mere her


Ejendomsservice

Vi tilbyder professionel ejendomsservice i København og omegn.
Læs mere her


Piccoline service

Vi tilbyder professionel piccolineservice i København og omegn.
Læs mere her


Kontorrengøring

Vi tilbyder professionel kontorrengøring i København og omegn.
Læs mere her


Vinduespolering

Vi tilbyder professionel vinduespolering i København og omegn.
Læs mere her

Kontorrengøring

Kontorrengøring København

Danwi har arbejdet med kontorrengøring i København og omegn i mere end 20 år. Vi klarer kontorrengøring for virksomheder i alle størrelser og typer, både private virksomheder og offentlige institutioner.

Professionel kontorrengøring

Har du som mange andre virksomheder behov for rengøring af jeres kontorer og dertil hørende fællesområder, så er der en række elementer, som er vigtige at tage i betragtning.

Kontorrengøring handler om, at jeres lokaler skal være pæne og præsentable. Dette er selvsagt rigtig vigtigt og det er i høj grad af afgørende betydning, at jeres leverandør har indsigt i eksempelvis smittefarer og kilder til dette. Det har vi hos Danwi.

Mennesker rører sig selv i ansigtet dagligt cirka 3.000 gange, ja 3.000! Undersøgelser viser, at telefonen er den mest smitsomme kilde med cirka 3.895 bakterier per kvadratcentimer, tastaturet med 510 og computermusen med 260. Gennemsnitligt lever der 3.249 bakterier på et skrivebord. Ingen virksomheder ønsker et højt sygefravær, ej heller personalet. Derfor er det selvfølgelig vigtigt at vælge en serviceleverandør, som har erfaring og viden om dette forhold.

Kontorrengøring handler ydermere om at skabe et positivt og trygt arbejdsmiljø for sine medarbejdere, da det er bevist, at netop dette er med til at styrke effektivitet, produktivitet og arbejdsglæde. Der er dermed kroner at tjene, ved at opbygge et rent og rart miljø på arbejdspladsen.

Hvordan vurderer vi behovet for rengøring?

Mange virksomheder har allerede en formodning om, hvilke behov de har. Vores opgave som servicevirksomhed er at finde frem til om det nuværende udgangspunkt er tilstrækkeligt. Når vi udarbejder et tilbud, er der flere parametre, vi kigger på.

Det er for eksempel relevant at vide, hvor mange medarbejdere der er i jeres virksomhed, hvor høj belastningen er på toiletfaciliteter, kantine og fællesarealer. Jo oftere toiletter bliver benyttet inden næste rengøring, desto højere er smittefaren. Dermed er det afgørende hvornår rengøringen finder sted og hvor ofte, da man allerede her kan undgå en stor del af negative konsekvenser ved mangelfuld rengøring.

Personalet i Danwi i forbindelse med kontorrengøring i københavn og omegn Medarbejder i Danwi i forbindelse med kontorrengøring  i københavn og omegn
0

Kvm2

Så mange kvadratmeter gør vi rent på hver eneste dag hos vores kunder. Ingen kunde er hverken for stor eller lille.

0

Vinduer

Vi pudser hver måned over 55000 for vinduer for vores kunder. Vi har mange års erfaring inden for faget.

0

Kunder

Vi servicerer hver måned over 275 af Danmarks virksomheder. Vi prioritere hver kunde lige højt og leverer altid god service.

Jeres fordele ved professionel kontorrengøring

Et stjerne icon der bruges i forbindelse med Fokus på det I kan området

Fokus på det I kan

Hvis I koncentrerer jer om det I er gode til, kan vi koncentrere os om det vi er gode til. Kontorrengøring. Vi tilbyder professionel kontorrengøring i København og omegn til både små og store virksomheder inden for alle brancher. Vores ønske er, at I undgår at bruge tid på rengøring og administrationen heraf og derfor arbejder vi selvstændigt og udviklingsorienteret. Vi er direkte og konkrete i vores kommunikation for effektivitetens skyld.

Icon af tre cirkler der bruge til Vi indretter os efter jeres behov området

Vi indretter os efter jeres behov

Vi indretter kontorrengøringen så den passer til jeres virksomhed og ind i jeres skema. Professionelle resultater og god service er essentielt for det gode udfald og derfor går vi højt op i at samarbejde med jer og spore jeres behov. Vi tænker selv og tilbyder vores hjælp hvor vi kan se, at der potentielt kunne være brug for det, ud fra vores omfattende erfaring. Kontakt os for at høre nærmere om mulighederne.

Et icon - stregtjening - af to personer der bruges i forbindelse med området: Tilpasning efter jeres ønsker

Tilpasning efter jeres ønsker

Der kan være rum, hvor der kun er aktivitet nogle få gange om ugen, mens der i andre rum er et dagligt behov for grundig rengøring. Vi tager en dybdegående snak med jer omkring den rigtige løsning. Vi sætter os ind i jeres situation og lærer kontoret at kende inden vi går i gang, så vi er klar over hvor i føler størst behov og omvendt mindst behov. En vigtig del af kontorrengøring er at prioritere rigtigt, således at medarbejdernes dagligt anvendte områder rengøres oftest og mest grundigt.

Et icon af en liste der bruges i forbindelse med området Skarp kvalitetskontrol af kontorrengøring

Skarp kvalitetskontrol af kontorrengøring

Da vi sætter en ære i at levere kontorrengøring i København af højeste kvalitet, har vi implementeret et kvalitetssystem, der sørger for, at kontorrengøringen leveres i rette mængde på rette sted og til rette tid. Vores system sikrer, at alle parter tilfredsstilles og, at eventuelle mangler imødegås omgående. Dette er af hensyn til effektivitet og kvalitet og vores erfaring har vist os, at sikringen gør en positiv forskel.

Et icon af et CV der bruges i forbindelse med Uddannet medarbejderstab området

Uddannet medarbejderstab

Vores medarbejderstab er veluddannet indenfor kontorrengøring og vi holder os altid ajour med nye varer og arbejdsgange. Vi er stolte af den ydelse, som vi leverer og arbejder hele tiden for at gøre den endnu bedre. Derfor bruger vi ressourcer på at igangsætte vores medarbejdere med et omfattende introkursus som følges op med løbende uddannelse under ansættelsen. Vi ved at vores menneskelige ressourcer er altafgørende og derfor vægtes trivsel og arbejdsmiljø højt. Vi skaber et læringsorienteret og udviklende arbejdsmiljø som tillader vores medarbejdere at forbedre sig både på et personligt og professionelt niveau.

Et icon af et hjerte der bruges i forbindelse med Miljøvenlig erhvervsrengøring området

Miljøvenlig erhvervsrengøring

Vi går ikke på kompromis med kvaliteten af vores kontorrengøring i Københavns storby, ligesom vi heller ikke anvender miljøskadelige produkter. Vi er ansvarsbevidste og vægter sikkerheden for medarbejdere, som miljø højt.

Ærlighed

Vi vil gennem ærlig kommunikation sikre, at det, der bliver aftalt, bliver udført. Hos Danwi går vi ikke på kompromis med ærligheden.

Kundefokus

Ønsker, samt nye ideer lytter vi altid til, og gennem vores engagement og ansvar vil vi altid sikre at løse vores kunders behov og udfordringer bedst muligt.

Personlighed

Vi oplever vores kunders arbejdsplads som vores egen, derfor er det vigtigt for os, at kunden oplever personlighed og nærvær i det daglige arbejde.

  • hejsa

  • hejsa

Indhent tilbud her

Henvend dig i formularen her, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

43 99 15 29