Erhverhvsrengøring

Vi tilbyder professionel erhvervsrengøring i København og omegn.
Læs mere her


Trappevask

Vi tilbyder professionel trappevask i København og omegn.
Læs mere her


Ejendomsservice

Vi tilbyder professionel ejendomsservice i København og omegn.
Læs mere her


Piccoline service

Vi tilbyder professionel piccolineservice i København og omegn.
Læs mere her


Kontorrengøring

Vi tilbyder professionel kontorrengøring i København og omegn.
Læs mere her


Servicepakke

Servicepakke efter dit behov. Planteservice & Måtteservice
Indkøb af driftsartikler
vand- og frugtordning
Læs mere her


Vinduespolering

Vi tilbyder professionel vinduespolering i København og omegn.
Læs mere her

Servicepakke

Indkøb og udskiftning af driftsartikler

Danwi er en professionel servicevirksomhed, som tilbyder indkøb og udskiftning af driftsartikler i alle typer af virksomheder.

Indkøb og udskiftning af driftsartikler

I en virksomhed er der mange små elementer, som skal gå op i en højere enhed, hvis tingene og arbejdet skal fungere gnidningsfrit. Disse små elementer indbefatter blandt andet indkøb og udskiftning af driftsartikler, hvilket kan synes som en detalje, men som ikke desto mindre har stor betydning, hvis de ansattes daglige gang i jeres virksomheden er optimal. Driftsartikler er en hverdagsting, men da de er uundværlige tilbyder vi at sørge for, at de aldrig mangler.

Hvad kan vi tilbyde?

Der er både en økonomisk gevinst og en trygheds mæssig gevinst i at lade os stå for indkøb og udskiftning af driftsartikler i jeres virksomhed. Vi kan nemlig købe driftsartikler til fordelagtige priser og samtidig får I en professionel service, hvor I trygt kan stole på, at fagfolk tager sig af jeres driftsartikler.

Vi tilbyder at stå for indkøb af blandt andet håndsæbe, opvaskesæbe, opvasketabs, viskestykker, håndklædepapir, køkkenruller, toiletpapir, opvaskebørster, toiletbørster og karklude.

Men vores service stopper ikke her. Vi tilbyder samtidig at fylde op og udskifte disse driftsartikler, således at I til enhver tid har adgang til de ting, I har brug for. I løber med andre ord aldrig tør for eksempelvis toiletpapir og I risikerer ikke at skulle bruge beskidte karklude. Vi sørger for, at der altid er fyldt op!

Slip for bekymringer og få et velfungerende kontor

Med professionel indkøb og udskiftning af driftsartikler får I en løsning, der ikke alene sparer jer for tid men også for misforståelser. Der kan nemlig være mange ting, at holde styr på i forbindelse med driftsartikler og derfor leder det ikke sjældent til misforståelser og problemer ansatte imellem.

For hvem har ansvaret for driftsartiklerne? Hvordan ser det ud med de enkelte beholdninger? Og hvor længe er det egentlig siden, at opvaskebørsten er blevet udskiftet?

Alle disse spørgsmål slipper I for at forholde jer til, når I vælger at en serviceløsning hos os. Vi overtager ansvaret for alt, hvad der hedder indkøb og udskiftning af driftsartikler, så der er en klar systematik i denne del af virksomhedsdriften.

Ved at lade Danwi stå for indkøb og udskiftning af driftsartikler sørger I samtidig for, at det generelle hygiejneniveau i virksomheden holdes på et sundt niveau. Vi sørger nemlig for udskiftning af driftsartikler med jævne mellemrum, så unødvendige ophobninger af bakterier undgås. Gennem indkøb sørger vi ligeledes for, at I ikke løber tør for eksempelvis sæbe og karklude og dette kan i sidste ende have en positiv indvirkning på de ansattes sundhed.

Måtteservice
0

Kvm2

Så mange kvadratmeter gør vi rent på hver eneste dag hos vores kunder. Ingen kunde er hverken for stor eller lille.

0

Vinduer

Vi pudser hver måned over 55000 for vinduer for vores kunder. Vi har mange års erfaring inden for faget.

0

Kunder

Vi servicerer hver måned over 275 af Danmarks virksomheder. Vi prioritere hver kunde lige højt og leverer altid god service.

Ærlighed

Vi vil gennem ærlig kommunikation sikre, at det, der bliver aftalt, bliver udført. Hos Danwi går vi ikke på kompromis med ærligheden.

Kundefokus

Ønsker, samt nye ideer lytter vi altid til, og gennem vores engagement og ansvar vil vi altid sikre at løse vores kunders behov og udfordringer bedst muligt.

Personlighed

Vi oplever vores kunders arbejdsplads som vores egen, derfor er det vigtigt for os, at kunden oplever personlighed og nærvær i det daglige arbejde.

  • hejsa

  • hejsa

Indhent tilbud her

Henvend dig i formularen her, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

43 99 15 29