Erhverhvsrengøring

Vi tilbyder professionel erhvervsrengøring i København og omegn.
Læs mere her


Trappevask

Vi tilbyder professionel trappevask i København og omegn.
Læs mere her


Ejendomsservice

Vi tilbyder professionel ejendomsservice i København og omegn.
Læs mere her


Piccoline service

Vi tilbyder professionel piccolineservice i København og omegn.
Læs mere her


Kontorrengøring

Vi tilbyder professionel kontorrengøring i København og omegn.
Læs mere her


Vinduespolering

Vi tilbyder professionel vinduespolering i København og omegn.
Læs mere her

Kontorrengøring

Forårs rengøring af dit kontor

Foråret et måske årstiden, der ventes med størst længsel af alle – solen skinner og fuglene kvidrer. Det er også en god anledning til, at være produktiv og organiseret. Uanset om du arbejder ved køkkenbordet der hjemme, eller om du sidder på kontoret, er det at være organiseret en udfordring for mange. Et rodet skrivebord er ikke ideelt til ethvert kontor miljø, men det virkelige problem er den unødvendige tid og energi du bruger på, at finde vigtige dokumenter eller værktøjer. Det er spild af tid og påvirker din produktivitet. Vi giver dig fem enkle tips til at holde dit arbejdsområde organiseret.

Fem tips til at være organiseret og produktiv

  1. Smid gamle papirer ud – bunken bliver større og større og værdien bliver mindre og mindre. Begynd at sortere stakken og spørg dig selv: Har jeg brug for det? Hvor vil jeg kigge efter det hvis jeg har brug for det? Herefter laver du er registreringsystem, som passer til dine behov, og brug dette system i fremtiden, så bunken ikke opstår igen. Husk også at tænk dig om inden, at du printer et dokument.

  2. Separer forretning og fornøjelse – Uanset om du arbejder der hjemme eller på kontor, er det vigtigt at holde forstyrrelser i skak. Hvis du arbejder på kontor kan mobiltelefonen være en stor produktivitets-killer. Opbevar telefonen et bestemt sted, og tjek den hver time istedet for, at gøre det hver gang du hører en SMS kime.

  3. Placer de ting du bruger ofte tæt på dig – De ting du har brug for i løbet af dagen, som din bærbare computer, kuglepenne, kalender osv. fortjener en god placering på dit skrivebord. Andre elementer såsom tape, hæftemaskine, papirclips og konvolutter, bør være pænt gemt i skuffen. Det holder de mindre anvendte elementer fra at optage værdifuld plads på skrivebordet.

  4. Organiser din computer – Når dit favorit baggrundsbillede begynder, at blive skjult af ikoner er det tid til, at rengøre din computer. Arkiver de filer du får brug for igen og send alt andet til papirkurven. Ikke nok med at, du nu vil have en meget flottere baggrundskærm, men du vil spare utallige timer på at søge efter dine vigtige dokumenter.

  5. Slap af – En af de største faldgruber for organisering er, at finde tid til at gøre det. Invester tid til ordentligt at organisere din plads så filer, leverancer og andre elementer er lette at finde. Når du har oprettet et system, der virker for dig, så hold dig til det!

Forårs rengøring at dit kontor vil ikke kun hjælpe dig med at organisere dit rod, men endnu vigtigere, holde dit produktivitets niveau højt.

Posted in rengøring on Apr 05, 2017

Indhent tilbud her

Henvend dig i formularen her, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

43 99 15 29